• Zpracování a kontrola smluv
• Správa administrativní agendy
• Organizace a koordinace kancelářských záležitostí
• Komunikace s externími i interními partnery
• Práce v interním systému
• Zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí
Požadavky:
• Středoškolské vzdělání s maturitou
• Zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
• Výbornou znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Preciznost, pečlivost a smysl pro detail
• Samostatnost a proaktivní přístup
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Řidičský průkaz skupiny „B“
Nabídka:
• Práci v přátelském a profesionálním kolektivu
• Práce na HPP
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Stravenkovou kartu po 1. roce ve společnosti
• Kvartální bonusy
• 13.plat hned po 1.roce
• Příspěvek zaměstnavatele do ŽP/DIP
• 25 dní dovolené
• Multisport karta
• Placená společenská setkání (kvartální meetingy, Vánoční večírek, aj.)
• Mobilní telefon a placený tarif (ihned)
• Lokalita Brno Štýřice - AZ Tower.
Jste-li precizní a hledáte stabilní a zajímavou pracovní příležitost, už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis!
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 4. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Brno-město. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 4. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Asistentka kanceláře (až 35.000 Kč) #2465 přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.