Správa majetku – evidování, kontrola a aktualizace seznamu majetku společnosti (včetně kancelářského nábytku, techniky a dalšího vybavení).
Objednávky a zásobování – objednávání kancelářských potřeb, nábytku a techniky, komunikace s dodavateli.
Přehlednost - zajištění efektivního uspořádání majetku.
Spolupráce s týmy – podpora ostatních oddělení při zajišťování potřebného vybavení pro jejich činnost.
Požadavky:
Organizační schopnosti – pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatně řešit úkoly.
Zkušenosti s administrativou – předchozí praxe na podobné pozici podmínkou
Komunikativnost – schopnost spolupracovat s kolegy i dodavateli.
Znalost MS Office – základní dovednosti v práci s PC (Excel, Word, atd.).
Řidičský průkaz – aktivní řidič, který se ze začátku bude muset zajet podívat i do firmy na Brněnsku a Benešovsku.
Nabídka:
5 týdnů dovolené
3 sick days
Multisport karta
Stravenkový paušál
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Možnost dalšího osobního rozvoje
Jazykové kurzy (hrazené zaměstnavatelem v rámci pracovní doby)
Nápoje a ovoce na pracovišti
Možnost Home Office
Firemní akce
Práce v moderních kancelářích v těsné blízkosti stanice metra Nové Butovice
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Praha hl.m.. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Správce movitého majetku a vybavení - Praha přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.