dílčí administrativní práce, správa rezervací
Přivítání a odbavení hostů
Řešení dotazů a požadavků hostů
zajištění plynulého chodu recepce
ústní, telefonická i písemná komunikace s hosty
obsluha rezervačního systému, komunikace s hosty - check in a check out
Požadavky:
ÚSO zakončené maturitní zkouškou
znalost AJ
uživatelská znalost PC
profesionální přístup, komunikativnost, korektní a vstřícné vystupování
předpoklady pro týmovou spolupráci
Nabídka:
zázemí a stabilitu silné společnosti
práci ve 12h směnách, denní/noční dle rozpisu
práci na hlavní pracovní poměr
týden dovolené navíc (25 dnů)
zaměstnanecké stravování (oběd 38 Kč)
pracovní oděv
zvýhodněné výměnné rekreace
Edenred Card - "volnočasová peněženka"
příspěvek na penzijní připojištění
slevy u obchodních partnerů
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 75. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Zlín. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 75. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Recepční do hotelu Alexandria přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.