• Administrativní podpora oddělení i generálního ředitele
• Evidence docházky a zajištění hladkého chodu oddělení
• Dohled nad dodržováním firemní kultury
• Administrativa oprav a investic podniku
• Zpracování a rozúčtování energií společnosti a další související činnosti
Požadavky:
• SŠ vzdělání s maturitou
• Angličtina na úrovni B2 (slovem i písmem)
• Výborné PC dovednosti
• Řidičský průkaz skupiny B
Nabídka:
• Pružnou pracovní dobu
• 25 dní dovolené
• Motivační bonusy
• Příspěvek na penzijní připojištění a příplatky dle Kolektivní smlouvy
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 2. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Beroun. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 2. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Administrativní pracovník/ce pro sekretariát gen. ředitelství přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.