Administrativní podpora logistiky Plzeň


Lokalita: Plzeň

Informace o místě


Popis pozice:
- Práce v informační systému společnosti,
- administrativní činnosti spojené s příjmem materiálu a expedicí výrobků,
- zpracování průvodní dokumentace k přepravě zboží (celní dokumenty, pojištění apod.),
- komunikace se zástupci zákazníka pro oblast dopravy,
- komunikace s dopravci,
- zpracování a schvalování faktur za dopravu,
- spolupráce s kolegy ze skladu, výroby a obchodu.
Požadavky:
- AJ základy písemně,
- znalost práce na PC,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost,
- pečlivost, smysl pro pořádek, schopnost stanovit si priority práce,
- praxi v logistice nebo administrativě min. 1 rok.
Nabídka:
- Práce přímo v Plzni, na jednu směnu, zkrácený úvazek,
- příspěvek na penzijní připojištění až 1400 Kč/měsíc,
- 5 týdnů dovolené, 3 dny "sick day",
- Cafeterii Sodexo,
- zdravotní program - lékař na telefonu,
- školení a jazykové kurzy,
- dotované stravování v závodní jídelně,
- další benefity jako hrazené dny volna navíc při osobních/rodinných událostech,
- odměny při životním jubileu,
- parkování v areálu včetně zabezpečeného parkování pro kola.

Kontakt


Firma:
Wikov TurboGear s.r.o.

Další informace


Poslední změna:
před měsícem
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 48. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Plzeň-město. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 48. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.