• Administrativa spojená s údržbou a správou nemovitostí – příprava smluv, zpracování vyúčtování energií nájemníkům
• Komunikace s dodavateli stavebních prací, materiálů a specializací – objednávky, kontrola faktur
• Komunikace s nájemníky nemovitostí
Požadavky:
• Minimálně SŠ vzdělání, stavebního zaměření výhodou
• Zkušenosti s administrativní činností v oblasti údržby a správy nemovitostí výhodou
• Práce s rozpočty stavebních činností alespoň v základní míře výhodou
• Komunikativní, prezentační a vyjednávací dovednosti
• Reprezentativní vystupování
• Znalost práce s PC a MS Office
• Řidičský průkaz skupiny B
• Vysoké pracovní nasazení a orientaci na výsledek
• Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
• Aktivní přístup k práci
• Chuť učit se novým věcem
Nabídka:
• Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a výkonu
• Příspěvek na stravování a jeho zajištění na pracovišti
• Mobilní telefon i k soukromému využití
• Firemní večírky a jiné akce
• Zázemí stabilní české společnosti
• Možnost odborného vzdělávání a profesního růstu
• Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
• Místo výkonu práce: Olomouc
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 41. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Olomouc. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 41. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Administrativní pracovník ve stavebnictví (až 40.000 Kč) #2464 přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.