Telefonická, mailová a osobní komunikace s klienty, zajištění chodu kanceláře, vystavování objednávek, dodacích listů. Vedení evidence Eko-Kom a Asekol. Komunikace s úřady. Vedení autoparku.
Požadavky:
Dobrá znalost práce na PC, pečlivost, samostatnost, zkušenosti z administrativy, výhodou zkušenosti s vedením Eko-Kom, Asekol. Příjemné vystupování.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 2. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Beroun. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 2. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Asistentka jednatele přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.